ATX Bara pentru antrenament ATX®, 10 kg, 170 cm, Ø 50 mm

979,00 Lei   917,00 Lei
Momentan indisponibil

Durata de livrare: 27 zile

Cod Produs: LH-50-ATX-T10 Ai nevoie de ajutor? 0787530256 / 0787517718
Adauga la Wishlist Cere informatii
  • Descriere
  • Review-uri (0)
Bara pentru antrenament ATX®

Bara ATX ® de precisie, ideala pentru ridicarea greutatilor mari, are un finisaj de inalta calitate si o culoare standard internationala.
 

Bara de antrenament ATX ® Training 10 kg are o lungime de 1700 mm cu maner interior de 1240 mm, este compatibila cu statiile profesionale, banci de impins la piept si suporti bare. 

Avand o rezistenta de 165,000 PSI (165 K) , aceasta bara este potrivita pentru cele mai grele incarcari si antrenamente. Prinderea precisa cu marcajul in 2 arii si cu zona rotativa de incarcare lina, ofera aderenta cat si o fixare foarte sigura.
 

 
Material: Otel calit conform  EN 10277-5
Lungime totala: 1700 mm
Greutate: 10 kg +/- 1%
Invelis suprafata: Crom
Incarcare maxima: 400 kg
Diametrul manerului: 25 mm
Lungime maner: 1240 mm
Dimensiuni prindere disc:    Ø 50 x 210 mm
Pivotare: Da
Intretinere: Rulmenti de alama care nu necesita mentenanta
Rezistenta tensiune: 165 KSI / 165000 PSI = 1137 N / mm
Margine: Striatii precizie - extra grip (aderenta crescuta)
Marcaj prindere: Dublu - 810/910 mm
Culori identificare: Inel de cauciuc - Capat verde

Demenii de aplicare
Fitness: Da
Antrenament forta: Da
Weightlifting: Nu * Note: Este interzis aruncatul cu greutati!  
Powerlifting: Da
 

Capacitatea maxima specificata este stabilita in conditiile cele mai favorabile! In exercitii care este necesara aderenta buna, cum ar fi impingeri la piept, teoretic se poate atinge limita maxima de incarcare pentru bara. In exercitii in care centrul de greutate se poate schimba, cum ar fi la genuflexiuni, este recomandata o greutate mai putina! 

Neconformarea cu avertizarile indicate in tabel si a limitelor de incarcare, pot aduce uzura si deteriorare echipamentului! Schimburile si garantia sunt excluse in acest caz! 

Aplicarile specifice cu limite de incarcare. Va rog urmati tabelul!

 
Tip de exercitiu cu transfer de greutate.       Greutate maxima suportata pe bara.         Exemplu de exercitii
Prindere larga: 400 KG               Impins la piept
Prindere medie: 300 KG Indreptari
Prindere medie/ingusta:    200 KG Genuflexiuni

Scrie un review


Suport clienti Luni - Vineri: 08.00-17.00

0787530256 0787517718 office@efitsolution.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat in wishlist!