Drax Drax Cable cross over / Statie fitness multifunctionala

-20%
20.420,00 Lei   16.415,00 Lei
Echipament Cross cable multifuntional 
La comanda

Durata de livrare: 40-60 Zile (In stoc furnizor)

Limita stoc
- +
Adauga in cos
Cod Produs: TWMA401 Ai nevoie de ajutor? 0787530256 / 0787517718
Adauga la Wishlist Cere informatii
  • Descriere
  • Review-uri (0)
Avantajele utilizării unui Cable cross over 

Este un aparat de fitness sigur. Există o componentă de siguranta cu un cross cable, deoarece nu sunteți niciodată într-o poziție în care greutatea poate scădea Trageți întotdeauna spre voi sau vă îndepărtați, așa că, dacă ceva nu merge bine, puteți să-l lăsați și să revină imediat "în raft.” Asta înseamnă că, dacă v-ați îndepărtat vreodată de greutățile mari de teamă să nu le scăpați, mașina de cablu ar putea deveni noul dvs. instrument de bază pentru a deveni puternic, fără griji pentru rănile cauzate de impact.

Întotdeauna îți activeaza zona core. Un alt pro important al utilizării acestei mașini: obțineți o provocare de stabilitate la fiecare mișcare. Cablurile te obligă să te angajezi și să stabilizezi cu atât de mulți mușchi specifici, mici”. Dacă acei mici stabilizatori nu sunt puternici și vă întăriți doar mușchii mai mari, atunci se produc leziuni.
Luați exercițiul de impins la piept, de exemplu. Cu o gantera sau bara, probabil că vă întindeți, apăsând greutatea în sus spre tavan. Când o faceți la aparatul de cablu, stați în picioare (pe două picioare, într-o poziție eșalonată sau chiar în genunchi), ceea ce înseamnă că acum întregul corp lucrează pentru a vă menține în poziție verticală. Deci, pe măsură ce corpul tău superior împinge greutatea, gluteii, soldurile, coapsele și core-ul  tău trag pentru a te menține stabil. Apoi, lucrați întregul corp împreună ca o singură unitate, ceea ce este incredibil de important pentru performanța atletică. 
Se adaugă un alt element de rezistență. Ce este grozav la utilizarea aparatului de cablu pentru aceste exerciții este că aveți tensiune pe tot parcursul mișcării. „Când faci mișcări cu gantere, există un punct al mișcării în care nu există tensiune pe mușchi”- partea superioară a pieptului este un exemplu. "Dar cu aparatul de cablu, puteți crea tensiune pe tot parcursul exercițiului."

Este super personalizabil. În cele din urmă, un alt avantaj al aparatului de cablu este că este personalizabil. De exemplu, poate fi ajustat pentru a se potrivi cel mai bine înălțimii persoanei, puteți progresa cu ușurință în greutate pe măsură ce vă întăriți și este foarte versatil pentru a face o mulțime de exerciții diferite .

Cele mai bune (și cele mai grele) exerciții de făcut pe un aparat de cablu :
Puteți face orice tip de exerciții de împingere sau tragere cu aparatul de cablu și acesta vă va activa întregul corp. Aceasta include mișcări, cum ar fi impinsul la piept, tracțiunile lat și orice tip de rând (în picioare, îngenuncheat sau chiar aplecat).

Aparatul de cablu funcționează bine și pentru exerciții anti-rotație, cum ar fi presa Pallof, care crește arderea pe oblici și alti muschi  stabilizatoride bază. Este, de asemenea, un instrument remarcabil pentru antrenarea corpului la diferite planuri de mișcare. De exemplu, pe rand , puteți face mișcarea în picioare drept în sus, trăgând cablurile direct înapoi spre cutia toracică. Sau mutați cablul în sus și trageți cu o mișcare descendentă, lucrând mușchii dintr-un unghi diferit. Dacă trageți întotdeauna cablul în același unghi, veți deveni foarte puternic în acel plan de mișcare." 
De asemenea, puteți schimba cu ușurință poziția dvs. pentru diferite exerciții pentru a adăuga mai multă varietate, de la o presă pe piept cu o singură față, cu o poziție eșalonată, până la flexii pentru biceps.Datorită configurării rezistenței cablurilor, acest tip de echipament permite flexibilitate în modelele de mișcare, menținând în același timp rezistența constantă. Pozițiile în picioare, așezat, îngenunchiat și culcat pot fi realizate cu majoritatea mașinilor cu cablu, ceea ce permite programarea rezistenței pe tot corpul.

Aparatul de cablu funcționează chiar bine pentru mișcări compuse, lucrând mai mulți mușchi simultan. Luați acest rând de cablu lateral, care vizează abdomenul și trapezul, sau această miscare inversă anti-rotație, care va lucra nucleul și picioarele .
Deși puteți face aproape orice tip de exercițiu cu aparatul de cablu, există unul pe care probabil doriți să-l omiteți - adică greutăți. O mulțime de oameni fac o criză cu aparatul de cablu ținând cablurile în spatele gâtului și răsucind în jos și către aparat, dar probabil că nu este cel mai bun mod de a-ți lucra abdomenul. Trageți cu gâtul și intrați în flexia coloanei vertebrale. Acest lucru se adaugă la o postură tipică încovoiată și generează un risc mai mare de rănire decât a lucra abdomenul. Rămâneți la acele mișcări anti-rotație (cum ar fi aceste exerciții abs ale mașinii de cablu) pentru a vă consolida secțiunea intermediară.
Dimensiune 1180 x 3035 x 2370 mm (L x W x H)
Greutate 460 kg
Greutate stiva 100 kg


 

Scrie un review


Suport clienti Luni - Vineri: 08.00-17.00

0787530256 0787517718 office@efitsolution.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat in wishlist!

A fost sters din wishlist!