X

[MAXIMUM_COMPARE_PRODUCTS]

Produse
Produse

Politica de retur

POLITICA DE RETUR

A PRODUSELOR ACHIZIȚIONATE PRIN INTERMEDIUL 

SITE-ULUI WEB DEȚINUT DE LEBART FUNCTIONAL FITNESS SRL

Preambul

  1. Prezentul document conține informații cu privire la condițiile în care Clientul poate exercita dreptul de denunțare unilaterală prevăzut în cuprinsul paragrafului (H) din „Termenii și condițiile generale de contractare prin intermediul site-ului deținut de LEBART FUNCTIONAL FITNESS SRL(în continuare: „termeni și condiții”).
  2. Politica de retur face parte integrantă și se completează cu Termenii și condițiile. Prin încheierea contractului de vânzare, Clientul confirmă că i-au fost aduse la cunoștință toate informațiile necesare cu privire la dreptul său de denunțare unilaterală, în sensul art. 6 și urm. din OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

(A) Definiții

contract la distanţă - orice contract încheiat între profesionist şi consumator în cadrul unui sistem de vânzări sau de prestare de servicii la distanţă organizat, fără prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanţă, până la şi inclusiv în momentul în care este încheiat contractul;

denunțare unilaterală/ retragere – modalitate de desființare a contractului ca urmare a manifestării unilaterale de voință a Clientului, fără ca acesta să fie ținut la motivarea deciziei sale. 

Societatea – orice referire la societate, fără alte precizări, are în vedere LEBART FUNCTIONAL FITNESS SRL

(B) Dreptul de denunțare unilaterală al Clientului consumator

  1. În conformitate cu prevederile OUG 34/2014, consumatorul are dreptul de a renunța la contractul de vânzare încheiat la distanță, fără a preciza motivele care au condus la luarea acestei decizii. Clientul poate exercita acest drept numai înainte de împlinirea unui termen de 14 zile calendaristice de la data la care bunul a intrat în stăpânirea efectivă a acestuia

sau a unei terțe persoane indicată de către acesta (alta decât transportatorul, atunci când obligația de transport este asumată de Societate, în cadrul obligației de livrare). 

Ziua în care produsul a fost predat nu intră în calculul termenului. De asemenea, dacă ultima zi a termenului este nelucrătoare, acesta se va prelungi până la următoarea zi lucrătoare. 

  1. Clientul nu poate exercita dreptul de denunțare unilaterală a contractului în cazul în care produsul a fost distrus sau deteriorat într-o asemenea măsură încât nu mai poate fi utilizat potrivit destinației sale uzuale.
  2. În ipoteza în care contractul de vânzare are ca obiect mai multe produse, clientul are posibilitatea de a denunța contractul numai în parte, în acest caz termenul de 14 zile calculându-se de la data predării produsului la care clientul dorește să renunțe.

Dacă produsele au fost livrate la momente diferite, iar clientul decide să denunțe contractul în integralitatea sa, termenul de 14 zile curge de la data la care a fost predat ultimul produs sau ultima piesă. 

  1. Dreptul de retragere nu poate fi exercitat cu privire la produsele care:
    • au fost confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
    • sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
    • sunt sigilate, neputând fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator;
    • sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.

Declarația de denunțare unilaterală

  1. În vederea exercitării dreptului de renunțare, clientul trebuie să formuleze în scris, la adresa de mail office@efitsolution.ro, o declarație neechivocă prin care să aducă la cunoștința Societății decizia sa.

Declarația trebuie să conțină cel puțin următoarele mențiuni: numele clientului, numărul și data comenzii, produsele vizate de renunțare, respectiv data trimiterii declarației. Consumatorul are posibilitatea de a utiliza formularul tipizat de renunțare anexat prezentului document (Anexa nr. 1). 

  1. Denunțarea unilaterală este tardivă în măsura în care clientul omite să expedieze e-mailul care conține declarația de renunțare în interiorul termenului de 14 zile menționat în paragrafele precedente.

 

Returnarea produselor

  1. Clientul are obligația de a returna produsele cu privire la care a exercitat dreptul de renunțare nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la trimiterea declarației. Returul se realizează prin expedierea bunurilor la adresa (...) sau prin predarea lor persoanei indicate în mod expres de către Societate.

Termenul de 14 zile este respectat dacă în interiorul acestuia produsele sunt predate transportatorului sau terței persoane indicate de către Societate

  1. Costurile cu returnarea produselor sunt suportate integral de către client.
  2. De asemenea, clientul va suporta echivalentul în bani al diminuărilor valorice ale produselor cauzate de manipularea acestora, alta decât cea strict necesară pentru determinarea naturii, a caracteristicilor și a funcționării produselor (g. deformări nesemnificative ale ambalajului inițial ca urmare a desigilării produsului).
  3. Dacă diminuările de valoare determinate inclusiv de uzura cauzată de o utilizare normală sunt constatate de Societate înainte de a fi trecut la returnarea prețului, aceasta își rezervă dreptul ca, după stabilirea cuantumului concret al diminuării de valoare, să invoce compensația legală, returnând către client doar diferența dintre această diminuare și prețul de cumpărare al produselor.
  4. Riscul produsului/ produselor care au făcut obiectul contractului denunțat în tot sau în parte se menține la client, inclusiv pe durata de derulare a transportului, până la momentul reintrării produsului/ produselor în stăpânirea fizică a persoanei indicate de Societate.

Restituirea prețului

  1. Societatea are obligația de a restitui clientului prețul achitat în temeiul contractului de vânzare. Obligația devine scadentă în termen de 14 zile calendaristice de la primirea declarației de renunțare, sub condiția recepționării în bună stare a produsului/ produselor returnate de către Societate.

Societatea își rezervă dreptul de a amâna restituirea prețului până la momentul la care sunt recepționate produsele trimise de către client, respectiv până la primirea unei dovezi neechivoce din partea acestuia, conform căreia produsele au fost expediate. 

  1. Societatea va restitui doar parțial prețul în măsura în care sunt întrunite condițiile invocării compensației convenționale, potrivit pg. (12).
  2. Societatea va rambursa prețul în modalitatea în care acesta a fost achitat, cu excepția cazului în care clientul este de acord cu o altă modalitate, însă fără ca acesta să fie ținut la plata unor comisioane suplimentare ca urmare a rambursării.
  3. În principiu, Societatea restituie clientului inclusiv cheltuielile ocazionate de livrarea inițială a produsului. În schimb, clientul nu va beneficia de restituirea sumelor suplimentare ocazionate de alegerea altei modalități de livrare decât cea standard oferită de vânzător.

Obligațiile de plată ale clientului

  1. Dacă bunul a fost deteriorat sau a suferit uzuri, inclusiv prin utilizarea normală, anterior invocării dreptului de denunțare unilaterală, clientul are obligația de a achita către Societate echivalentul scăderii de valoarea generate de această uzură/ deteriorare.

Prin încheierea contractului de vânzare, clientul își exprimă acordul ca, în eventualitatea unei divergențe cu privire la existența sau cuantumul scăderii de valoare, constatarea/ evaluarea să fie făcută de către ..... . 

Societatea are posibilitatea de a se prevala de compensația legală între această datorie și orice alte sume de bani (e.g. preț contractual sau cheltuieli de transport care se impun a fi restituite ca urmare a desființării, indiferent de motiv, a unui contract distinct de vânzare) datorate clientului. 

  1. Dacă produsul/ produsele pier fortuit în cursul transportului, obligația Societății de restituire a prețului se stinge, iar în măsura în care a fost anterior executată, clientul are obligația de a restitui în termen de 48 de ore către Societate întreaga sumă reprezentată de prețul contractual.

(C) Dreptul de denunțare unilaterală al Clienților care nu contractează în calitate de consumatori

  1. Dreptul clientului care nu contractează în calitate de consumator de a denunța unilateral contractul este recunoscut doar în cazul vânzării produse afișate ca aflate în stoc și se stinge imediat ce acestea au fost remise clientului, reprezentantului sau prepusului acestuia, respectiv au fost expediate (fiind preluate de transportator) spre a fi livrate clientului.
  2. Cu toate acestea, clientul poate oferta motivat Societății desființarea contractului prin acordul părților în termen de 14 zile de la livrare, în măsura în care produsele nu au suferit uzuri/deteriorări, prezentându-se în starea în care se găseau la momentul livrării.

Societatea are posibilitatea: (i) de a accepta oferta clientului de desființare a contractului prin acordul părților; (ii) de a propune modificarea contractului prin adoptarea unor soluții alternative (e.g. înlocuirea produselor în limita valorică a comenzii inițiale) sau (iii) de a menține contractul în aceeași formă.  

Anexa nr. 1

DECLARAȚIE DE RENUNȚARE

 

Către: Societatea LEBART FUNCTIONAL FITNESS SRL, cu sediul în Florești, str. Someșului, nr. 2B, ap. 1, jud. Cluj, înregistrată la ORC sub nr. J12/237/2024, având CUI RO49413573.

 Subsemnatul/a ................................................., domiciliat/ă în ..............................................., str. ............................................., nr. ............, ap. ........, jud. ..........................., nr. de telefon ....................................., adresa de mail .......................................................

 Prin prezenta declarație, vă informez că înțeleg să exercit dreptul de denunțare unilaterală a contractului de vânzare încheiat ca urmare a comenzii nr .................. din data de ...................... plasată pe site-ul https://www.efitsolution.ro/, și a emiterii facturii nr. .................... cu valoare de .................... din data de .......................... Precizez că renunțarea este exercitată cu privire la întreaga comandă/ cu privire la următoarele produse: 

       Vă    rog    să    restituiți    suma    de    bani    achitată    cu    titlu    de    preț    în      contul

......................................................... deschis la banca ............................................., având ca beneficiar pe ............................................. 

Data .....................

Semnătură ....................

* campuri obligatorii

1.Informatii despre comanda
(Nr de comanda: ex: 100101)
(Produsul sau produsele returnate)
(Produsul sau produsele returnate)
2. Date Personale
(numele si prenumele complet)
(e-mail client)
3. Returnarea banilor
Transfer in cont bancar - valoarea returnata va fi transferata in contul bancar indicat mai jos

(cont bancar ex: RO20RZBR ...)
4. Upload fisier
Puteti incarca un fisier, de exemplu copie dupa factura sau bon fiscal.

E FIT SOLUTION
Punct lucru: Blv. Muncii 281, Cluj-Napoca Despre noi
Newsletter

Înscrieți-vă la newsletter-ul nostru.

powered by teamshare
© Copyright 2025 Efit Solution
designed by headstart.ro