X

[MAXIMUM_COMPARE_PRODUCTS]

Produse
Produse

Termeni si conditii

 

TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE DE CONTRACTARE  PRIN INTERMEDIUL 

SITE-ULUI WEB DEȚINUT DE LEBART FUNCTIONAL FITNESS SRL

 

Preambul

  • Termenii și condițiile generale se adresează atât utilizatorilor site-ului web https://www.efitsolution.ro/, cât și beneficiarilor propriu-ziși ai serviciilor oferite prin intermediul acestui site web.
  • Documentul de față conține prevederile aplicabile oricărui contract încheiat între Societatea LEBART FUNCTIONAL FITNESS SRL (Societatea) și client, prin intermediul site-ului web https://www.efitsolution.ro/, deținut de Societate. Aceste prevederi urmează a guverna condițiile de încheiere a contractelor, respectiv, după caz, a fi incluse în conținutul fiecărui contract încheiat între părțile și în condițiile menționate mai sus.
  • Contractele guvernate de regulile detaliate în prezentul document (termeni și condiții) sunt contracte de vânzare, cărora le este aplicabilă legea română și care se încheie între Societatea LEBART FUNCTIONAL FITNESS SRL, în calitate de vânzător, respectiv client – persoană fizică sau juridică – în calitate de cumpărător.
  • Clientul este în deplină cunoștință de cauză în legătură cu caracterul standardizat și nenegociat (de adeziune) al contractului de vânzare încheiat cu
  • Prin utilizarea site-ului web https://www.efitsolution.ro/ și încheierea contractului de vânzare, clientul confirmă că:
    • i-a fost adusă la cunoștință existența și conținutul prezentelor termeni și condiții generale de contractare,
    • i-au fost aduse la cunoștință condițiile în care Societatea preia date cu caracter personal, respectiv rațiunile care impun preluarea acestor date și modul în care ele urmează a fi utilizate
    • i-a fost asigurat accesul la întregul conținut al documentului de față, prin afișarea permanentă în site-ul web https://www.efitsolution.ro/

totodată, prin utilizarea serviciilor oferite de LEBART FUNCTIONAL FITNESS SRL prin intermediul site-ului web https://www.efitsolution.ro/, clientul consimte la încheierea contractului de vânzare în concordanță cu prevederile regăsite în prezentul document

  • Conținutul termenilor și condițiilor este susceptibil de a fi modificat în mod unilateral de către Societate. Clientul este ținut să consulte forma actualizată a termenilor și condițiilor la momentul încheierii fiecărui contract de vânzare în parte. Clientul nu se va putea prevala

în relația cu Societatea de conținutul termenilor și condițiilor de la un moment anterior (e.g. la data la care a încheiat un alt contract de vânzare prin intermediul site-ului web https://www.efitsolution.ro/) în măsura în care acesta a suferit modificări până la data încheierii contractului de vânzare.

  • Fiecărui contract de vânzare încheiat prin utilizarea site-ului web https://www.efitsolution.ro/ îi va fi aplicabil conținutul termenilor și condițiilor în forma aflată în vigoare la data încheierii contractului. Se consideră a fi în vigoare acea formă a termenilor și condițiilor care se găsește afișată în site-ul web https://www.efitsolution.ro/ la data încheierii contractului.
  • Neconsultarea de către client a formei actualizate a termenilor și condițiilor se face pe riscul propriu. Clientul nu va putea invoca în relația cu Societatea faptul de a nu fi citit/ a nu fi cunoscut la data încheierii contractului de vânzare conținutul actualizat al termenilor și condițiilor.  

(A) Definiții

Client – persoana fizică sau juridică care încheie în nume propriu contractul de vânzare cu Societatea, dobândind calitatea de cumpărător. Toate obligațiile contractuale sunt asumate de cel care și-a declinat calitatea și și-a exprimat intenția fermă de a încheia contractul, fără a putea fi opuse societății orice fel de convenții anterioare între cumpărător și terțe persoane pentru care/ în interesul cărora/ în numele cărora ar pretinde acesta că a contractat.

Client identificat – pentru încheierea contractului de vânzare prin intermediul site-ul web https://www.efitsolution.ro/ este necesară identificarea prealabilă a clientului. Conform termenilor și condițiilor de față nu este posibilă încheierea contractului cu un client anonim (a cărui identitate ar rămâne necunoscută).  

Comision – suma percepută pentru anumite modalități de plată dintre cele între care cumpărătorul poate opta. Orice astfel de sumă este percepută de terțe entități (e.g. unități bancare emitente ale card-ului utilizat de cumpărător), fără a face obiectul contractului de vânzare încheiat cu Societatea. Unicul cost contractual perceput de Societate este cel comunicat clientului prin intermediul site-ului web https://www.efitsolution.ro/, la care se adaugă, în funcție de opțiunea clientului, eventualul cost de transport.  

Consumator – clientul persoană fizică ce încheie contractul de vânzare cu societatea în scopuri din afara eventualei sale activități comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale.

Cont – instrument de stocare a datelor clienților (persoane fizice), pus la dispoziția acestora prin intermediul site-ului web https://www.efitsolution.ro/, pentru facilitarea încheierii unor tranzacții repetate. Încheierea contractului de vânzare prin intermediul site-ului web https://www.efitsolution.ro/ nu este condiționată de deschiderea prealabilă/ deținerea unui cont activ al clientului. De asemenea, prin deschiderea contului clientul nu asumă nicio obligație față de societate legată de încheierea viitoare a unuia sau mai multor contracte de vânzare. 

Datele stocate în acest mod sunt utilizate de societate cu respectarea Protocolului privind prelucrarea datelor cu caracter personal (GDPR).

Societatea își rezervă dreptul de a dezactiva conturile neutilizate pentru o perioadă mai mare de 12 luni calendaristice, cu ștergerea tuturor datelor personale ale clientului, conținute în contul respectiv.  Cumpărător – v. client

efitsolution –  denumire comercială care aparține și e utilizată de Societatea LEBART FUNCTIONAL FITNESS SRL

https://www.efitsolution.ro/ – site web deținut și administrat de Societatea LEBART FUNCTIONAL FITNESS SRL. Designul și structura originale ale site-ului web aparțin în totalitate Societății LEBART FUNCTIONAL FITNESS SRL și nu pot fi reproduse fără acordul scris al acesteia.

Societatea – orice referire la societate, fără alte precizări, are în vedere LEBART FUNCTIONAL FITNESS SRL

Utilizator – persoana identificată prin adresa IP a computer-ului pe care îl folosește și care accesează site-ul web https://www.efitsolution.ro/.

Vânzător – toate produsele prezentate prin intermediul site-ului web https://www.efitsolution.ro/ sunt comercializate exclusiv de Societatea LEBART FUNCTIONAL FITNESS SRL, care are calitatea de vânzător în toate contractele încheiate prin intermediul site-ului web. LEBART FUNCTIONAL FITNESS SRL nu operează, prin intermediul https://www.efitsolution.ro/ ca intermediar pentru produse comercializate de terțe societăți.

(B) Părți

  • LEBART FUNCTIONAL FITNESS SRL este o persoană juridică cu naționalitate română, cu sediul social în mun. Cluj-Napoca, Bulevardul Muncii, nr. 281, jud. Cluj, înregistrată la Registrul Comerțului sub numărul J12/237/2024, având CIF RO49413573 al cărei obiect principal de activitate constă în (...).
  • Clientul este persoana fizică sau juridică interesată în a încheia un contract de vânzare prin intermediul site-ului web https://www.efitsolution.ro/.
  • Clientul acționează în nume propriu la încheierea contractului. Orice convenție dintre client și terțe persoane – fizice sau juridice – care l-ar fi autorizat să acționeze în numele și/ sau pe seama lor este inopozabilă față de LEBART FUNCTIONAL FITNESS SRL. Societatea se angajează juridic exclusiv în relația cu clientul identificat, singurul care are calitatea de parte în contractul încheiat cu LEBART FUNCTIONAL FITNESS SRL. Toate obligațiile contractuale față de Societate sunt asumate exclusiv de client.

(C) Obiectul contractului

  • Obiectul oricărui contract guvernat de prezentul document îl reprezintă vânzarea produselor comercializate de societate prin intermediul site-ului web https://www.efitsolution.ro/.
  • Prin afișarea produselor împreună cu prețurile aferente, societatea nu garantează sub nicio formă că deține în stoc produsele respective. În măsura în care produsul/ produsele comandate de client nu se găsesc în stoc, acestuia îi va fi comunicat în cel mai scurt timp dacă și în ce interval vor putea fi livrate produsele solicitate.
  • Prețul afișat al produselor nu angajează societatea sub nicio formă. În măsura în care, din varii motive (g. creșterea prețului practicat de producător), prețul de vânzare practicat de societate este modificat față de cel afișat în site-ul web, clientul va fi informat despre acest aspect prealabil încheierii contractului.

(D) Încheierea contractului

  • Afișarea de către societate a produselor comercializate, alături de prețul aferent nu valorează ofertă fermă de contract și nu este susceptibilă de a duce la încheierea contractului prin simpla acceptare venită din partea clientului.
  • Afișarea de către societate a produselor comercializate, alături de prețul aferent are semnificația unei solicitări de ofertă adresată publicului. Prin plasarea comenzii, clientul își manifestă intenția fermă de a încheia contractul de vânzare în condițiile – identificare și caracteristici ale bunului, respectiv cuantum al prețului – specificate în site-ului web https://www.efitsolution.ro/. Plasarea comenzii, după parcurgerea pașilor solicitați de procedura de contractare indicată în site-ul web (g. identificarea clientului, identificarea produsului/ produselor dorite, precizarea adresei de e-mail, a adresei de livrare și a modului de plată), valorează ofertă fermă de contract din partea clientului. Prin plasarea comenzii, clientul consimte ca aceasta să fie supusă regimului reglementat de prezentul document.

Orice comandă este urmată de expedierea unui e-mail automat de confirmare a receptării comenzii. Acest e-mail nu valorează exprimare a consimțământului societății la încheierea contractului. E-mail-ul automat este transmis pentru a îi furniza clientului un mijloc de dovadă în legătură cu conținutul comenzii, prețul total și termenul de livrare, respectiv data și ora la care a fost plasată/ receptată.

  • Contractul de vânzare se încheie doar prin acceptarea, făcută de societate în formă scrisă (prin e-mail), a ofertei provenite din partea clientului. Acceptarea scrisă i se va comunica clientului, însoțită de factura aferentă, la adresa de e-mail indicată de acesta în comanda anterior expediată prin intermediul site-ului web https://www.efitsolution.ro/. Pentru a valora acceptare, comunicarea expediată clientului trebuie să conțină cel puțin următoarele elemente, identice cu cele regăsite în comandă: (i) numărul și data comenzii, (ii) produsele comandate, (iii) prețului total (eventual a costului de transport) în cuantumul avut în vedere de client, (iv) termenul de livrare identic cu cel avut în vedere de client, (v) adresa de livrare a bunurilor.
  • Consimțământul societății la încheierea contractului este angajant pentru aceasta doar dacă a fost exprimat în formă scrisă (prin e-mail). Orice convorbiri prealabile (g. prin telefon) legate de încheierea și/ sau executarea contractului intervenite între client și reprezentanții/ prepușii societății nu valorează consimțământ ferm din partea LEBART FUNCTIONAL FITNESS SRL și nu poate duce la încheierea contractului, chiar dacă au fost agreate toate elementele esențiale ale contractului de vânzare.  
  • Clientul este ținut de oferta făcută prin plasarea comenzii doar în măsura în care acceptarea scrisă din partea societății se face:
    • în termen de 2 zile lucrătoare, calculate de la ora 23.59 a zilei în care a fost plasată comanda;
    • cu respectarea întocmai a elementelor esențiale conținute în ofertă. Sunt considerate esențiale: (1) produsele identificate conform specificațiilor din site-ul web https://www.efitsolution.ro/, (2) prețul (la care se adaugă costul transportului, dacă e cazul) și (3) termenul de livrare – determinat după cum produsul se află sau nu în stoc – afișate în același site web.
  • Odată cu expirarea termenului fără a fi fost comunicată o acceptare fermă și integrală a ofertei, aceasta devine caducă, iar clientul încetează automat a mai fi ținut de ofertă.
  • Clientul are posibilitatea de a revoca oferta atât timp cât aceasta nu a fost acceptată de către Revocarea produce efecte doar dacă e expediată în scris (prin e-mail, la adresa office@efitsolution.ro) și indică în mod exact elementele de identificare ale comenzii (numărul/ data la care a fost plasată).
  • Contraofertă. Orice comunicare scrisă prin care societatea aduce amendamente la oricare dintre cele trei elemente esențiale (cum ar fi, dar fără a se limita la oferirea unui produs echivalent, oferirea doar a unei părți din produsele comandate, modificarea prețului sau a termenului de livrare) nu duce la încheierea contractului.

În acest caz, clientul încetează a mai fi ținut de comanda plasată și are la dispoziție un termen de 48 de ore pentru a accepta contraoferta făcută de societate. Contractul de vânzare se încheie doar dacă clientul expediază în acest interval acceptarea fermă și fără rezerve, în formă scrisă (prin e-mail, la adresa office@efitsolution.ro).

După expirarea termenului de 48 de ore, calculat de la ora 23,59 a zilei în care clientul a receptat prin e-mail contraoferta, aceasta devine caducă, iar societatea încetează automat a mai fi ținută de contraoferta făcută.

  • Contractul de vânzare cu privire la produse care nu se află în stoc la momentul plasării comenzii se încheie sub condiția ca modelul respectiv să se afle în continuare în producție și să fie susceptibil de a fi importat în România, în cazul în care este produs în afara țării.  

(E) Transferul de proprietate și preluarea riscurilor.

  • Transferul dreptului de proprietate asupra produselor vândute operează doar la momentul predării efective către cumpărător și condiționat de plata integrală prealabilă a prețului.
  • Riscul distrugerii sau al deteriorării fortuite a produselor se transferă la cumpărător la momentul predării efective către acesta. În situația în care cumpărătorul optează să contracteze în mod direct transportul cu o terță entitate, bunurile se consideră predate la momentul la care au intrat în stăpânirea transportatorului.

Transferul riscurilor către cumpărător nu este condiționat de transferul prealabil al proprietății.

  • Predarea în sensul prezentului document semnifică remiterea materială a produselor în stăpânirea efectivă a clientului sau a unui reprezentant/ prepus autorizat să le preia.

(F) Obligațiile părților. Executarea contractului.

(27) Obligațiile esențiale ale părților au ca obiect (1) predarea/ livrarea produselor cumpărate, respectiv (2) plata integrală a prețului. Obligația de livrare o include și pe aceea de transport, atunci când cumpărătorul optează în acest sens prin plasarea comenzii.

Ordinea de executare

(28) Obligația societății de a preda bunul în stăpânirea materială a clientului devine scadentă doar ulterior executării integrale a obligației de plată a prețului. Dacă prin comanda plasată clientul a solicitat și asigurarea transportului la adresa indicată, obligația de predare devine scadentă doar după plata integrală a prețului și a costului transportului.

Dacă prin comanda plasată clientul a optat pentru plata on-line prin card bancar, ordin de plată sau rate prin StarBT, societatea va pune în executare obligația de transport doar după ce suma achitată cu titlu de preț a fost virată în contul societății. Termenul de livrare va fi calculat de la ora 23,59 a zilei în care contul societății a fost alimentat cu întreaga sumă datorată de client.

Plata prețului

(29) Obligația de plată a prețului devine scadentă la momentul încheierii contractului sau în imediata proximitate a predării bunului, atunci când clientul a optat cu ocazia plasării comenzii pentru plata ramburs (plata la curier). Clientul are posibilitatea de a alege modalitatea de plată, însă societatea își rezervă dreptul de a exclude plata ramburs pentru anumite produse, respectiv pentru comenzi care depășesc un anumit prag valoric (2.500 lei).

Factura îi este comunicată clientului odată cu e-mail-ul care conține consimțământul scris al societății la încheierea contractului.

Dovada de plată îi va fi furnizată clientului de instituția bancară, respectiv de terța entitate care intermediază plata on-line. În cazul în care clientul a optat prin comanda plasată pentru plata ramburs, chitanță doveditoare a plății îi va fi furnizată de transportator (curier).

Predarea produselor

  • Obligația de predare a produselor cumpărate se execută prin remiterea materială a acestora în stăpânirea efectivă a clientului sau a unui reprezentant/ prepus autorizat să le preia.
  • Termenul de scadență a obligației de predare a produselor afișate ca fiind în stoc este de maximum 5 zile lucrătoare, calculat de la ora 23,59 a zilei în care a fost încheiat contractul, respectiv a zilei în care contul societății a fost alimentat cu întreaga sumă datorată de client (dacă plata se face on-line prin card bancar, prin ordin de plată sau rate prin StarBT).

Termenul de scadență a obligației de predare a produselor afișate ca disponibile la comandă este de maximum 60 de zile. Restul prevederilor paragrafului precedent sunt integral aplicabile.   

  • Dacă predarea se face la domiciliul/ sediul clientului, societatea asumă implicit și obligația de transport. Această obligație va fi subcontractată către o terță entitate.

Livrarea se face la adrese situate exclusiv pe teritoriul României.

  • Semnalarea imediată a viciilor/ neconformităților aparente. Clientul are obligația de a confirma în scris recepționarea produselor cumpărate. De asemenea, clientul are obligația de a verifica și de a semnala, la momentul predării, orice deteriorări aparente ale ambalajului, respectiv orice deficiențe sau vicii aparente ale produselor cumpărate.

Dacă deficiențe sau viciile aparente au putut fi observate doar după dezambalare, clientul are obligația de a le sesiza în scris (prin e-mail, la adresa office@efitsolution.ro) în termen de 48 de ore de la predare.

  • Cumpărătorul care a preluat produsele fără a formula vreo obiecție scrisă în condițiile paragrafului anterior pierde dreptul de a mai reproșa ulterior existența unor vicii sau neconformități care erau aparente la momentul predării sau la dezambalare.

(G) Garanții după vânzare

Garanția pentru evicțiune, vicii ascunse și lipsa calităților convenite

(35) Societatea îl garantează pe client în legătură cu:  

  • faptul că produsele livrate sunt identice (aceleași calități, același producător, același aspect) cu cele afișate în site-ul web https://www.efitsolution.ro/. Eventualele diferențe nesemnificative (g. diferența de nuanță a culorii) pot fi datorate utilizării de către producător a unor materiale ușor diferite pentru loturi distincte de producție sau modului în care au fost pozate produsele afișate. Astfel de diferențe nu reprezintă neconformități/ vicii și nu îi dau clientului dreptul de a solicita rezoluțiunea contractului, respectiv restituirea prețului.  
  • societatea are calitatea de proprietar exclusiv al produselor la momentul livrării, fiind în măsură să transmită proprietatea neîngrădită în beneficiul clientului.
  • produsele sunt lipsite de orice vicii sau neconformități ascunse, care să le afecteze în mod substanțial utilitatea. În măsura în care clientul descoperă vicii sau neconformități care nu erau aparente la momentul preluării produselor, acesta are posibilitatea de a obține: (1) repararea în cel mai scurt timp a produsului/ produselor defecte, cu suportarea costurilor de către societate; (2) dacă repararea nu este posibilă sau presupune costuri excesive pentru societate, clientul are dreptul la înlocuirea produsului defect cu un altul identic sau echivalent; (3) dacă nici repararea, nici înlocuirea nu sunt posibile, iar clientul nu acceptă o eventuală reducere a prețului propusă de societate, clientul este îndreptățit să solicite rezoluțiunea contractului și restituirea integrală a prețului, cu condiția ca defectul să prezinte o gravitate care să afecteze în mod substanțial utilitatea uzuală a produsului/ produselor cumpărate. Toate aceste remedii sunt condiționate de respectarea obligației clientului de a sesiza deficiențele în cel mai scurt timp de la apariția lor.

Garanția pentru buna funcționare  

  • Societatea oferă, distinct de garanția pentru vicii ascunse și pentru lipsa calităților convenite, garanția pentru buna pentru buna funcționare a produselor vândute. În lipsa unor mențiuni particulare, afișate în site-ul web în dreptul produsului cumpărat, garanția pentru bună funcționare se acordă pe o perioadă de 24 de luni de la data livrării produsului. Orice deficiență semnificativă intervenită în acest interval, care nu a fost cauzată de utilizarea necorespunzătoare a produsului, îi dă clientului posibilitatea de a pretinde repararea produsului pe cheltuiala societății. Aceasta va avea posibilitatea de a îi oferi clientului și înlocuirea produsului cu unul identic.
  • Durata de reparare sau înlocuire a bunului este în mod uzual de maximum 60 de zile, calculate de la ora 23,59 a zilei în care clientul a făcut posibilă preluarea produsului, dar poate fi prelungită în mod justificat pentru apariția unor motive care nu pot fi controlate de societate (cum ar fi, dar fără a se limita la durata presupusă de transportul bunului către unitatea de service sau procurarea pieselor de schimb).
  • Condițiile, durata etc. de acordare a garanției pentru buna funcționare sunt susceptibile de a fi amendate prin prevederi particulare pentru un anumit produs, prevederi care sunt afișate în site-ul web, în dreptul produsului respectiv sau îi vor fi comunicate clientului prealabil încheierii contractului de vânzare. Dacă garanția pentru buna funcționare este condiționată de verificarea de către societate a montajului/ asamblării și fixării corespunzătoare, societatea va asigura – contra cost – lucrările de montaj și asamblare a produsului respectiv. Dacă clientul dorește să efectueze el însuși aceste operațiuni, pentru a nu suporta costul suplimentar, pierde garanția pentru bună funcționare.
  • Garanția pentru buna funcționare poate fi prelungită/ extinsă contra unui cost suplimentar, indicat la solicitarea cumpărătorului în cazul fiecărui produs.
  • În situația în care doar o parte dintre produsele vândute sunt afectate de anumite deficiențe, cumpărătorul va fi îndreptățit, în condițiile prezentului document, exclusiv la rezoluțiunea parțială a contractului și restituirea prețului aferent acelui/ acelor bunuri.

(H) Denunțarea unilaterală a contractului

  • Clientul care contractează în calitate de consumator are dreptul de a denunța unilateral contractul în termen de 14 zile de la livrarea produselor. Denunțarea poate viza întreg contractul sau o parte a acestuia și operează cu condiția ca produsul/ produsele să nu fi suferit uzuri/ deteriorări, prezentându-se în starea în care se găseau la momentul livrării.
  • Clientul are dreptul la restituirea prețului doar cu condiția ca produsul/ produsele să fie restituite către societate în starea indicată în paragraful precedent. Orice deteriorare cauzată produsului/ produselor îl lipsește pe client de dreptul de a denunța unilateral contractul și de a obține restituirea prețului.
  • Dacă clientul nu contractează în calitate de consumator, acesta nu are dreptul de denunțare unilaterală a contractului. Cu toate acestea, în măsura în care sesizează societatea în termen de 14 zile de la livrarea produselor, aceasta poate da curs solicitării de desființare a contractului prin acordul părților, în măsura în care produsele se prezintă în starea inițială, de la momentul livrării, iar solicitarea de retur este justificată.

Societatea va avea posibilitatea de a îi propune clientului profesionist și variante alternative, precum înlocuirea produselor inițiale cu alte produse comercializate, în limita valorică a celor dintâi.

  • Atunci când se vând produse aflate în stoc, clientul – indiferent că acționează în calitate de consumator sau profesionist – are dreptul de a denunța unilateral contractul cât timp produsele nu au fost expediate spre a fi livrate acestuia.

(I) Imposibilitatea de executare. Forța majoră și cazul fortuit.

  • Răspunderea contractuală a oricăreia din părți este înlăturată atunci când prejudiciul este cauzat prin împiedicarea temporară sau definitivă a executării obligațiilor contractuale de un eveniment de forță majoră sau de un caz fortuit.  
  • Dacă evenimentul de forță majoră sau cazul fortuit determină o imposibilitate definitivă de executare a oricărora dintre obligațiile esențiale asumate de părți, contractul încetează de plin drept, cu efecte pentru viitor.
  • Sporirea onerozității obligațiilor oricăreia dintre părți sau dispariția interesului economic care a determinat partea să încheie prezentul contract nu atrag desființarea acestuia.

(J) Desființarea contractului

(48) Nevalabilitatea sau ineficacitatea oricărei clauze din prezentul contract nu afectează valididatea, respectiv eficacitatea contractului în ansamblul său, decât în măsura în care îl lipsește de temei juridic pentru una sau pentru ambele părți. ;

(K) Legea aplicabilă. Litigii

  • Orice contract de vânzare încheiat între societateși client, în condițiile prezentului document,este guvernat de legea română în forma aflată în vigoare la data încheierii acestuia.
  • În cazul în care nu e posibilă soluționarea pe cale amiabilă a eventualelor litigii izvorâte în legătură cu contractul încheiat între societate și client, instanțele competente teritorial să le soluționeze vor fi cele de la sediul societății.>

 

(M) Drepturi de autor și de marcă

  • Designul și structura originale site-ului web https://www.efitsolution.ro/ aparțin în totalitate societății LEBART FUNCTIONAL FITNESS SRL, neputând fi reproduse fără acordul scris al acesteia.
  • Conținutul paginilor statice ale site-ului web https://www.efitsolution.ro/, aparține societății LEBART FUNCTIONAL FITNESS SRL și este protejat conform legii dreptului de autor și a legilor privind dreptul la proprietate intelectuală și industrială. Folosirea fără acordul scris al societății LEBART FUNCTIONAL FITNESS SRL a oricăror elemente aparținând site-ului web https://www.efitsolution.ro/ se pedepsește conform legilor în vigoare.
  • Prin accesarea web site-ului, nu i se acordă vizitatorului niciun drept asupra materialului din site, acesta urmând a se rezuma la utilizarea normală a site-ului.
  • Societatea LEBART FUNCTIONAL FITNESS SRL îi conferă vizitatorului dreptul de a descărca informațiile de pe site-ul web doar în vederea folosului propriu, necomercial, cu condiția de a nu modifica simbolurile și textul.
  • Societatea LEBART FUNCTIONAL FITNESS SRL nu conferă dreptul vizitatorului de a reproduce parțial sau integral site-ul, de a copia, distribui, transmite, afișa, publica sau exploata în orice altă manieră conținutul acestuia.
  • Denumirea efitsolution și logo-ul efitsolution, sunt mărci care aparțin LEBART FUNCTIONAL FITNESS SRL. Reproducerea, imitarea, utilizarea sau aplicarea acestor mărci fără a fi obținut în prealabil acordul LEBART FUNCTIONAL FITNESS SRL constituie infracțiune și se pedepsește conform legilor în vigoare.

(N) AVANSURI

12.1 Avansul este cuantumul achitat de catre client in una din urmatoarele situatii:

12.1.1 Produsul comandat va intra in productie conform specificatiilor clientului.

12.1.2 Se face o comanda speciala la producator pentru produsul ales. De regula, produsele nu sunt de serie, se aduc doar pe comanda speciala, iar pentru lansarea comenzii la producator este necesar un avans.

12.1.3 Valoarea produselor depaseste limita admisa de plata cu numerar si produsul nu poate fi achitat integral curierului in momentul livrarii. Conform prevederilor legale, pragul este de 10.000RON. In acest caz, diferenta de pret va fi achitata in avans prin transfer bancar.

12.2 Cuantumul avansului in toate situatiile prevazute la punctul 12.1 variaza in functie de natura produsului si valoarea acestuia intre 50-100% din valoarea totala.

 

E FIT SOLUTION
Punct lucru: Blv. Muncii 281, Cluj-Napoca Despre noi
Newsletter

Înscrieți-vă la newsletter-ul nostru.

powered by teamshare
© Copyright 2025 Efit Solution
designed by headstart.ro